Õppijatega arenguvestluste läbiviimise kord
I Üldosa
- Käesolev kord reguleerib õppijatega läbiviidavad arenguvestlused Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskoolis.
- Arenguvestluste läbiviimise eesmärk on õppija arengu igakülgne toetamine õppekava läbimisel aidates õppijal analüüsida ning hinnata oma edusamme, õpitulemusi ja käitumist.
- Arenguvestluste läbiviimise eest vastutab kursusejuhendaja.
II Arenguvestluste läbiviimine
- Arenguvestlused viiakse läbi põhihariduse baasil õppima asunud esmakursuslastega. Teisel, kolmandal ja neljandal kursusel õppijatega viiakse arenguvestlus läbi vastavalt vajadusele.
- Arenguvestluse läbiviijaks on õppija kursusejuhendaja.
- Arenguvestlused viiakse läbi üks kord õppeaastas.
- Arenguvestlusel osalevad üldjuhul õppija ja tema kursusejuhendaja.
- Arenguvestluse aja lepib kursusejuhendaja õppijaga kokku vähemalt üks nädal enne selle toimumist.
- Arenguvestluse läbiviimiseks annab kursusejuhendaja õppijale enne vestluse toimumist ettevalmistuseks vastava eneseanalüüsi lehe (lisa 1).
- Õppija esitab hiljemalt üks päev enne arenguvestluse toimumist kursusejuhendajale täidetud eneseanalüüsi lehe.
- Arenguvestluse ettevalmistuseks koostab kursusejuhendaja ülevaate õppija hinnetest, puudumisest, käitumisest jms kasutades selleks huvijuhilt, õpilaskodust, õppeosakonnast, õppijalt saadud infot.
- Arenguvestlust juhib kursusejuhendaja eelnevalt läbimõeldud kava alusel.
- Arenguvestluse soovitatav pikkus on 30 – 40 minutit.
- Arenguvestlusel käsitletakse õppija edusamme, probleeme ning lepitakse kokku edasised eesmärgid.
III Arenguvestluste dokumenteerimine
- Arenguvestlusel kokkulepitud eesmärgid vormistatakse kirjalikult ja lisatakse eneseanalüüsi materjalidele.
- Arenguvestluse läbiviimisel kasutatavad õppija eneseanalüüsi materjalid säilitatakse õppeosakonnas õppija isiklike dokumentide kaustas.
- Õppija soovi korral saab ta endale koopia eneseanalüüsi materjalidest.
I Üldosa
- Käesolev kord reguleerib õppijatega läbiviidavad arenguvestlused Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskoolis.
- Arenguvestluste läbiviimise eesmärk on õppija arengu igakülgne toetamine õppekava läbimisel aidates õppijal analüüsida ning hinnata oma edusamme, õpitulemusi ja käitumist.
- Arenguvestluste läbiviimise eest vastutab kursusejuhendaja.
II Arenguvestluste läbiviimine
- Arenguvestlused viiakse läbi põhihariduse baasil õppima asunud esmakursuslastega. Teisel, kolmandal ja neljandal kursusel õppijatega viiakse arenguvestlus läbi vastavalt vajadusele.
- Arenguvestluse läbiviijaks on õppija kursusejuhendaja.
- Arenguvestlused viiakse läbi üks kord õppeaastas.
- Arenguvestlusel osalevad üldjuhul õppija ja tema kursusejuhendaja.
- Arenguvestluse aja lepib kursusejuhendaja õppijaga kokku vähemalt üks nädal enne selle toimumist.
- Arenguvestluse läbiviimiseks annab kursusejuhendaja õppijale enne vestluse toimumist ettevalmistuseks vastava eneseanalüüsi lehe (lisa 1).
- Õppija esitab hiljemalt üks päev enne arenguvestluse toimumist kursusejuhendajale täidetud eneseanalüüsi lehe.
- Arenguvestluse ettevalmistuseks koostab kursusejuhendaja ülevaate õppija hinnetest, puudumisest, käitumisest jms kasutades selleks huvijuhilt, õpilaskodust, õppeosakonnast, õppijalt saadud infot.
- Arenguvestlust juhib kursusejuhendaja eelnevalt läbimõeldud kava alusel.
- Arenguvestluse soovitatav pikkus on 30 – 40 minutit.
- Arenguvestlusel käsitletakse õppija edusamme, probleeme ning lepitakse kokku edasised eesmärgid.
III Arenguvestluste dokumenteerimine
- Arenguvestlusel kokkulepitud eesmärgid vormistatakse kirjalikult ja lisatakse eneseanalüüsi materjalidele.
- Arenguvestluse läbiviimisel kasutatavad õppija eneseanalüüsi materjalid säilitatakse õppeosakonnas õppija isiklike dokumentide kaustas.
- Õppija soovi korral saab ta endale koopia eneseanalüüsi materjalidest.